kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


Volkswagen Passat 2,0 TDI BlueMotion chiptuning

Volkswagen Passat 2,0 TDI CR BlueMotion chiptuning

Egy új B7-es Passat 2,0 TDI járt nálunk. Az autó épp túl van a bejáratáson, 2013-as évjárat. 2,0 TDI BlueMotion common-rail motor 177LE 6 -os DSG váltóval. 2012 év végétől gyártják, a 170LE-s (2010 11. hótól) verziót 5kW -al múlja felül (hivatalosan...).
Az Autó eléggé fojtott, hiszen papiron 177LE, 380Nm, mi csak 173LE-t és 388Nm-t mértünk.
Sokakban felmerül a kérdés, akkor miért is fojtott, ha közel tudja a gyári adatot, ráadásul ez a legerősebb verzió. Nos volt szerencsénk mérni jó néhány 170LE -s modellt, amik bizony 180LE körül teljesítettek alapból, tehát erősebbek voltak, mint a jelenlegi autónk.
Azért nagyon nem csüggedtünk, mindjárt munkához is álltunk. A DSG váltó miatt ügyeltünk a maximális nyomatékra, csak addig húzzuk feljebb, ami még nem okoz neki problémát. A maximális teljesítményt (4000-es fordulatszám környéke) a hőterhelés korlátozza. A hő és mechanikai terhelés együttes hatásait figyelembe véve végül 209LE és 457Nm lett a végleges állapot. A teljesítményméréseket elemezve megfigyelhető, milyen szépen növekedett a nyomatékgörbe (barna és pontozott barna), sokkal egyenletesebb lett. Már 1500-as fordulatszámtól látszik a különbség, a legnagyobb differencia 1800-tól van. Élmény vele autózni...

VW Passat 2,0 TDI BlueMotion teljesítménymérés

TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC on dyno


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition chiptuning

550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon a BMW F87 M2 Competition.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Audi A6 C8 45TDI 231LE optimalizálás

Audi A6 C8 45TDI optimalizálás

Az elért tényleges teljesítmény- és nyomatéknövekedés +96LE, +220Nm, ami teljesen más autóvá varázsolja az Audit.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére