kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition optimalizálás

A BMW S55 kódjelű erőforrása az M GmbH első saját fejlesztésű szériagyártású sorhatos turbómotorjaként új korszakot nyitott a márkánál. Első ízben az F-szériás M3/M4 modellekben mutatkozott be 431, majd 450 lóerővel, aztán 2018-ban az M2 Competition is megkapta a potens 3-literes, biturbós szívet. Az M2-ben papíron 410 lóerős (max. forgatónyomatéka az összes kivitelnek 550 Nm), de méréseink szerint a BMW meglehetősen konzervatív volt az értékek megadásánál: a gyári adatoknál rendszerint izmosabbak ezek az egységek.

Az elmúlt években nagy tapasztalatot szereztünk az S55 motorokkal, számos BMW M2, M3 és M4 modellt mértünk és tuningoltunk. A korábbi szívó M-es motorokkal összehasonlítva az egyik legnagyobb ütőkártyája az S55-nek, hogy fantasztikusan jól tuningolható: már gyári ‘hardware-rel’ is nagyon komoly értékeket lehet kihozni belőle, alkatrészcserékkel (nagyobb turbók, speciális befecskendező rendszer, stb.) pedig a határ szinte a csillagos ég. Az S55 a (dupla) turbófeltöltés ellenére különösen forgós, a fordulatszám-korlátozás csak 7600/percnél köszönt be, márpedig az ilyen magas fordulatok rendszerint az éles szívómotorokra jellemzőek.

2018 nyarától a BMW sajnos az S55 motoros sportmodelleket is ellátta benzines részecskeszűrővel (mégpedig rögtön kettővel), amelyek a teljesítményt kevésbé, a hangot viszont erősen fojtják. Amennyiben hobbi, vagy versenyzés céljából versenypályán használjuk az autót, ezeket az OPF szűrőket fizikailag könnyen el lehet távolítani, szoftveres kiírásukat pedig műhelyünkben el tudjuk végezni. Tuning esetén javallott elgondolkodni ezen, ugyanis jelentősen megnövelik a kipufogógáz ellennyomását – hozzátesszük, így hivatalosan nem törvényes közúton közlekedni. Tudni érdemes, hogy az összes európai M2 Competition modell OPF szűrőkkel hagyta el a gyárat. Mi már több ízben is mértünk, illetve tuningoltunk ilyen autókat bent hagyott szűrőkkel és eltávolított, kiprogramozott szűrőkkel egyaránt. Utóbbi esetben egy általunk szoftveresen tuningolt BMW M2 Competition kb. 550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon, de kb. 530 lóerő bent hagyott szűrőkkel is elérhető, sőt, a jobb áramlású kipufogórendszerrel rendelkező M3/M4 párosban ennél is magasabb értékekkel számolhatunk.

BMW F87 M2 Competition teljesítménymérés diagram

Sokaknak ennyi sem elég és a turbó utáni downpipe-okat kicseréltetik szabadabb áramlású, esetenként katalizátor nélküli vagy a gyárinál kevesebb cellás sport katalizátorral ellátott, ún. ‘high-flow downpipe’-okra – ez esetben még komolyabb értékeket lehet előcsalogatni ezekből az autókból, ráadásul a szabadabb áramlású kipufogórendszer csökkenti a hőterhelést és a turbók terhelését is, tehát a nagyobb teljesítményen kívül a technika is hálás nekik. A katalizátor eltávolítását követően a motorszoftverből történő kiprogramozást ez esetben is el tudjuk műhelyünkben végezni, tehát a check engine lámpa nem fog világítani, nem kapunk hibaüzenetet és az autó tökéletesen fog üzemelni.

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, vegye fel velünk a kapcsolatot és szeretettel várjuk műhelyünkben egy személyes konzultációra.

TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC on dyno


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Audi A6 C8 45TDI 231LE optimalizálás

Audi A6 C8 45TDI optimalizálás

Az elért tényleges teljesítmény- és nyomatéknövekedés +96LE, +220Nm, ami teljesen más autóvá varázsolja az Audit.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére