kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS SHOP GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


TELJESÍTMÉNYMÉRÉS-DYNO

  MAHA teljesítménymérés logo
  Nyugat Európa legkedveltebb teljesítménymérőpadja: MAHA LPS 3000, melyet az Audi, Porsche és a Mercedes is elfogad hivatalosan.


A teljesítménymérés díja:

                              2WD                           4WD

    0-200LE          14.000Ft (+ÁFA)          20.000Ft (+ÁFA)
200-400LE          18.000Ft (+ÁFA)          24.000Ft (+ÁFA)
400-600LE          26.000Ft (+ÁFA)          28.000Ft (+ÁFA)
600LE felett         34.000Ft (+ÁFA)          34.000Ft (+ÁFA)


Teljesítménymérés MAHA LPS3000 BMW 530d GT


Üzembe helyeztük a világ egyik legkorszerűbb MAHA LPS3000 -es típusú teljesítménymérőpadunkat. Frissen kalibrált, a legújabb MAHA szoftverrel várjuk kedves Ügyfeleinket. Lehetőség van kétkerék- és 4x4 összkerék-hajtású autók teljesítménymérésére. Grafikusan megjeleníthető a keréken leadott-, főtengelyen leadott teljesítmény, a hajtásveszteség és a nyomaték a fordulatszám függvényében. Akár tengelyenként 800LE teljesítmény mérésére van lehetőség, 300km/h sebességig képes mérni a pad. A motorteljesítmény értékeit DIN 70020, EWG 80/1269, ISO 1585, JIS D 1001, vagy SAE J 1349 szabványok szerint számíthatjuk, a mérési eredményről jegyzőkönyvet adunk ki.

MAHA LPS3000 mérési diagram   MAHA LPS3000 mérési diagram 2

Utoljára kalibrálva: 2016.06.14



Kiknek ajánljuk?

– Állapotfelmérésre akár autóvásárláskor, vagy ha kíváncsi, milyen állapotban van a motor. – Diagnosztizálásra, hibakeresésre. Sokszor olyan ügyfelek keresnek fel minket, akik úgy érzik, mint, ha autójuk le lenne gyengülve, nem gyorsul megfelelően, kisebb a végsebessége, mindezek ellenére hibakódot nem ír be a motorvezérlő, szervizben nem foglalkoznak problémájukkal, azt mondják, minden rendben van az autón. Sok esetben teljesítménymérés után 20-30LE hiány mutatható ki. – Tuningolási, chiptuning fejlesztési célokra.

Miért hasznos a teljesítménymérés tuning/chiptuning előtt és után?

Meggyőződhetünk, hogy tuning előtt autónk rendben van-e, tudja-e nagyjából a gyári értékeket, szép egyenletes -e a nyomatékgörbéje. Nyomon követhetjük, hogyan változik az autó az egyes hardver elemek cseréjével, illetve a szoftver módosításával. Mivel grafikusan látható a mért teljesítmény és nyomaték a fordulatszám függvényében, így pontosan látszódnak a változások, milyen fordulatszámon, mennyivel lett erősebb, vagy adott esetben gyengébb az autó. Hibásan megírt chiptuning esetében durva egyenetlenségek tapasztalhatók a nyomatékgörbében, visszaesés bizonyos fordulatszám felett, vagy túl kevés változás adott fordulatszám alatt. Leellenőrizhető a tuning utáni elért teljesítmény- és nyomatéknövekedés, nem túl gyenge, vagy erős az autó. Utóbbi esetben komoly élettartam csökkenéssel, akár 1-2 millió Ft-os motorkárral lehet számolni. Lehetőség van finomhangolásra. Minden motor picit más még ugyanannál a szériánál is, ennek megfelelően másképpen reagál az adott szoftvermódosításra. Finomhangolással a lehető legoptimálisabb beállítást hajthatjuk végre, hiszen az egész kis apró változások is pontosan nyomon követhetőek, melyeket utcán próbálgatva nem lehet érezni. A görbéből leolvashatjuk, hol gyorsul legjobban az autó, hol a legrugalmasabb a motor, milyen esetben melyik fordulatszám tartományon érdemes használni.

Káros-e a teljesítménymérés az autóra nézve?

Nem, teljesítménymérésnél körülbelül ugyanakkora terhelés éri a motort, mint utcán padlógázzal gyorsulva kb. 1500/2000 -es fordulatszámtól egészen leszabályozási fordulatszámig 3, vagy 4. sebességi fokozatban. Turbós motorokat nem szükséges leszabályozási fordulatszámig felpörgetni, hiszen a legnagyobb teljesítményüket már korábban leadják.