kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS SHOP GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból. Ebben az autóban a konszern négyhengeres 2.0 TDI motorjának EA288 generációja dolgozik CRLB motorkóddal, amely jelen esetben SCR-katalizátor, vagyis AdBlue befecskendezés nélkül teljesíti az EU6-os károsanyag-kibocsátási normát. A gyári adatok szerint ez a változat 150 lóerőt (110 kW) és 340 Nm-t produkál, az erőt pedig itt a jól bevált DQ250-es hatfokozatú DSG váltó továbbítja az első kerekekhez.


VW Passat 2,0TDI 150LE CRLB chiptuning


Ez a megkímélt, alacsony futásteljesítményű példány méréseink alapján minden bizonnyal kiváló egészségnek örvend, ugyanis alaposan túlszárnyalta a gyári értékeket: szériaállapotában 165 lóerőt, illetve 360 Nm-t teljesített mérőpadunkon. Az EA288-as 2.0 TDI 150 lóerős verziójánál különben gyakran tapasztaljuk, hogy pesszimistán adta meg a gyár a katalógusértékeket.


Sokan panaszkodnak ennél a motor-váltó kombinációnál arra, hogy hajlamos nagyon alacsonyra engedni a fordulatszámot a vezérlő ahelyett, hogy visszaváltana, amely jelenség főként városban különösen zavaró. Ezt a problémát a DSG váltó átprogramozásával teljesen ki tudtuk küszöbölni. A szoftveres finomhangolást követően immár magasabb fordulatszám-tartományban dolgozik a motor, ahol nyomatékosabb és éberebb, nem utolsósorban pedig ezzel a technikát is jobban kíméli. Nem akkor vált vissza, amikor már szükség lenne a plusz nyomatékra, hanem még előtte, időben, de nem is tartja feleslegesen sokáig nagy fordulaton a motort. Sport módban természetesen továbbra is adott a különbség, ilyenkor még magasabb fordulatszám-tartományban dolgoztatja a vezérlés a motort és direktebb a gázpedál reakciója is.


Az Ügyfél kérésének megfelelően a start-stop rendszert is kikapcsoltuk.


VW Passat 2,0TDI 150LE CRLB chiptuning diagram


A motorvezérlő átprogramozásával az eredeti állapothoz képest 26 lóerőt és 70 Nm-t csaltunk elő a motorból a tulajdonos számára. Ezzel a teljesítménnyel és nyomatékkal, továbbá az optimalizált váltószoftverrel igazán kellemesen autózható a Passat, a remek menetteljesítményekhez ráadásul kiváló fogyasztás párosul.


A programozásokat a vezérlő elektronikák felnyitása nélkül végezzük.


Ha érdekel a munkánk, szeretettel várunk egy tuning erejéig, vagy ha csak teljesítménymérést szeretnél, keress bizalommal üzletünkben, facebook oldalunkon, emailen, vagy telefonon!

Ha tetszik a munkánk, kövesd oldalunkat és lájkolj minket!


TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Audi A6 C8 45TDI 231LE optimalizálás

Audi A6 C8 45TDI optimalizálás

Az elért tényleges teljesítmény- és nyomatéknövekedés +96LE, +220Nm, ami teljesen más autóvá varázsolja az Audit.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Ford S-max 2,0 EcoBlue 150LE programozás

Ford S-max 2,0EcoBlue SID212 chiptuning

Gyárilag épp elfogadható volt a nyomaték, de fent elfogyott a teljesítmény - Segítettünk rajta

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Škoda Octavia IV 2,0TDI EVO 150LE DTTA DSG7

Chiptuning Skoda Octavia IV 2.0TDI EVO 150LE


Az új EVO motorban nagyon sok tartalék rejlik...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mazda 6 2,0 CD 140LE chiptuning

Mazda 6 2,0 CD 140LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 171LE, 396Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W251 R300 CDI 190LE chiptuning

Mercedes W251 R 300 CDI chiptuning


Autokorbel chiptuning: 257LE, 552Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Octavia III 1,8 TSI 180LE chiptuning

Skoda Octavia III 1,8 TSI 180LE 2 chiptuning


Autokorbel chiptuning: 238LE, 361Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW CC 2,0 TDI CR 184LE chiptuning

VW CC 2,0 TDI CR 184LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 222LE, 426Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére