kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


BMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálás

BMW G29 Z4 M40i chiptuning

Az új, vászontetős G29 kódjelű BMW Z4 nem rendelkezik valódi M-es változattal, de az M40i csúcsmodell sem szégyenkezhet: a B58 kódjelű 3-literes, soros hathengeres, turbófeltöltős motorja 340 lóerős teljesítményt és 500 Nm-es nyomatékot biztosít. Ez lehetővé teszi, hogy a kétüléses roadster mindössze 4,5 másodperc alatt érje el a 100 km/h-s sebességet, ami figyelemre méltó sportautós érték.

A 3-literes B58 sorhatos motor kiválóan tuningolható, akárcsak a B48 kódjelű 2-literes, négyhengeres változata. Az M40i modellek, amelyek a Z4 M40i-ben és az M240i/M340i/M440i trióban találhatók, különösen nagy potenciállal rendelkeznek a csökkentett (10.2:1) kompresszió viszonyuknak köszönhetően. Ezek a modellek 340 (G29) és 374 (M240/M340/M440i) lóerős teljesítménnyel érhetők el.

Nemrégiben egy ilyen BMW Z4 M40i érkezett műhelyünkbe teljesítmény növelés céljából, amit sikeresen meg is valósítottunk. Kezdetben széria downpipe-pal és sport kipufogórendszerrel és egy optimalizált szoftver segítségével 433 lóerőt és 612 Nm nyomatékot értünk el. Később a tulajdonos egy neves gyártó sport katalizátorával helyettesítette a részecskeszűrőt, és egy szabadabb áramlású downpipe-ot szereltetett fel. Az eredmény: a 'Stage 2' szoftverünkkel 462 lóerő és 623 Nm nyomaték. 

BMW G29 Z4 M40i teljesítménymérés diagram

A tapasztalataink szerint az OPF szűrő kiiktatása nem hoz jelentős teljesítmény növekedést, de a kipufogóhang sokkal öblösebbé válik, ami élvezetesebb hangélményt nyújt. A szabadabb áramlású downpipe nemcsak hangban nyújt többet, hanem teljesítményben is, különösen megfelelő programozás esetén, ráadásul az alacsonyabb hőterhelés miatt kíméli a motort és a turbót is. A BMW B58 (és B48) motorjai hardveres módosítások nélkül is jelentős tartalékkal bírnak, megbízható és stabil motorok, amelyek jól tuningolhatók.

Ha érdeklődik a teljesítménynövelés iránt, vegye fel velünk a kapcsolatot és látogasson el műhelyünkbe egy személyes konzultációra.




TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC on dyno


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition chiptuning

550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon a BMW F87 M2 Competition.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére