kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


Skoda Octavia IV 2,0TDI EVO 150LE DTTA DSG7

Skoda Octavia IV 2,0TDI EVO 150LE(110kW) 360Nm DTTA DTTC DSG7


A negyedik generációs Octavia hatalmas, átgondolt, modern családi autó. Sok ötletes dolgot találni benne, sajnos nem csak a mérete, de az ára is hatalmas (lett). 

Esetünkben elsőkerék-hajtás, hétfokozatú DSG váltó, már az új 2,0 TDI EVO motor (Bosch MD1 motorvezérlő) található benne, ami nagyon halk és takarékos, kettős SRC adagolás jellemzi.


Az új EVO motorban nagyon sok tartalék rejlik, már gyári állapotban is igen erős volt, 160LE(117kW)-t, 355Nm-t, (gyári adat: 150LE(110kW), 360Nm) teljesített.


Végül stabil és biztonságos beállítás után 201LE(148kW)-vel, 420Nm-el hagyta el a műhelyt, differenciában +41LE(30kW), +65Nm.


A maximális sebességkorlátozó (V-max) is természetesen iktatva lett.


Ez a 150LE(110kW)-s motor hardveresen teljesen megegyezik a 115LE(85kW)-re, 300Nm-re visszafojtott verzióval, így mindegyikből megközelítőleg ugyanazt lehet kihozni, ami már a 160LE-ről is tekintélyes, a (115LE+)-ről viszont óriási különbség.


Ha érdekel a beállításunk, várunk szeretettel egy tuning erejéig, vagy akár teljesítménymérésre! Keress minket bizalommal üzletünkben, facebook oldalunkon, email-ben, vagy telefonon! Ha tetszik a munkánk, kövesd oldalunkat és lájkolj minket!


Chiptuning Skoda Octavia IV 2.0TDI EVO DTTA DTTC


Chiptuning Skoda Octavia IV 2.0TDI



Chiptuning Skoda Octavia IV 2.0TDI EVO 150LE(110kW)


TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

BMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálás

BMW G29 Z4 M40i 340LE

Stage 2 szoftverünkkel 462 lóerőt és 623 Nm-t értünk el

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC on dyno


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition chiptuning

550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon a BMW F87 M2 Competition.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére