Mercedes W212 E200CDI 136LE chiptuning![]() Ahogy már korábban is írtuk, a Mercedes leggyengébb 200CDI (OM 651, 2143cm3) verziója csak papíron 136LE. Az alacsony adózási és biztosítási költségek miatt kitűzött teljesítmény jelen autónk esetében 162LE. Eredeti nyomatéka 398Nm. Ez teljesen szokásos ennél a típusnál. Létezik ebben a szériában a 220 és 250 CDI verzió, amelyek az OM 651 motor esetében már két- mind sűrítő, mind turbina oldalon sorba kapcsolt turbóval rendelkezik. A 200CDI verziót azonban csak egy változó geometriás turbóval látták el. Egy normál, biztonságos tuning verzió keretében a 7G-Tronic Plus váltós autót 180LE, 445Nm-re hangoltuk. Nyomatéka az alsó fordulatszám tartományokban is szépen nőtt elősegítve az alacsonyabb fogyasztást és jobb dinamikát. A 7G-tonic váltóval szerelt modellt nem egyszerű mérni, ha nincs „M” manual üzemmód választója (C –comfort és S -sport az alap), de alapos, türelmes munkával végül ezt is sikerült. ![]() TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. ![]() ![]() Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
![]() ![]() VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás![]() ![]() ![]() Audi A6 C8 45TDI 231LE optimalizálás
![]() ![]() Ford S-max 2,0 EcoBlue 150LE programozásGyárilag épp elfogadható volt a nyomaték, de fent elfogyott a teljesítmény - Segítettünk rajta ![]() ![]() |