kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


Mercedes B 180CDI chiptuning (W246, 109LE)

Mercedes B180CDI teljesítménymérés (W246, 109LE)

A Mercedes-Benz kecskeméti gyártósorán készült új W246-os kódjelű B 180CDI-t tuningoltuk...
A B osztály legkisebb diesele, a 180CDI itt valóban 1,8 liter. Minket is meglepett - még, ha a Mercedesnél ez gyakori is - ez a kis motor a gyárilag megadott értékeket messze felül múlja. 109LE -helyett 135LE -t teljesít. A C és E osztályból is jól ismert 200CDI-nél már tapasztaltuk, ezt a nagyvonalú teljesítménytöbbletet: 136LE helyett 150LE körül teljesítenek. Ennek oka az alacsonyan tartandó biztosítási és adózási díjakban keresendő, de azért egy bizonyos menetdinamika ugye elvárt egy ilyen autótól...
Nyomaték eredeti állapotban 314Nm, ami megint csak több, mint a hivatalos érték, de azt ugye jóval alacsonyabb fordulatszámon adják meg, mint a tényleges csúcsot, ami 2471-es fordulatszámnál jelentkezik. Ha alaposan megnézzük a nyomatékgörbét azért láthatjuk, hogy a nyomaték 1700 -3100-ig közel állandó.
A teljesítménymérőpados hangolás után 175LE-t és 391Nm-t értünk el. A nyomatékgörbe szép egyenletes. A manuális váltóval szerelt autó biztonságosan, kellő tartalékkal továbbítja a nyomatékot. A maximális teljesítménynél jelentkező hőterhelés-csúcs is biztonságos, a részecskeszűrő problémamentesen funkcionál.

Mercedes B osztály 180CDI teljesítménymérés grafikon

TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

BMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálás

BMW G29 Z4 M40i 340LE

Stage 2 szoftverünkkel 462 lóerőt és 623 Nm-t értünk el

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC on dyno


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition chiptuning

550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon a BMW F87 M2 Competition.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére