kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


Mercedes AMG-GT

Bár azt mondják, hogy magyarok igazsága a három, de talán most a németeknek is bejön ez a szám: a Mercedes harmadjára fut neki a sportkocsi-szegmens betörésének, és a tervezők egy a maga nemében egyedülálló, kivételes tulajdonságokkal megáldott modellel próbálkoznak ezúttal is.
Az AMG-GT a Porsche 911 Turbo közvetlen riválisa és kihívója lesz, és bár nem lesz sokkal lassabb az SLR McLarennél vagy az SLS-nél, a két utóbbi típusnál olcsóbb és elérhetőbb lesz a kicsike.
A kétajtós, kétüléses sportautót idén indította el hódító útjára a Mercedes, és a gyártásra a német márka Sindelfingenben található üzemében kerül sor. A bő másfél tonnás szépség hátsókerék-meghajtásos, a szédítő sebességről pedig egy V8-as négyliteres biturbós benzinmotor gondoskodik majd. Kétségkívül impozáns darab dorombol a motorháztető alatt, azonban a leginkább meghökkentő élménynek először a külsőt neveznénk inkább.
Az autó hátuljáig nyúló kabin kihangsúlyozza az AMG-GT elegáns elejét, a lágy vonalak pedig kifogástalan esztétikumot eredményeznek, amiben megbújik a 300SL klasszikus aránya és a német márka aktuális látványvilága.
Az AMG-GT ütős lett, amely élőben páratlanul hat, és bár ezúttal elmarad a sirályszárny-ajtó, cserébe olcsóbb gyártást (és végösszeget), valamint kényelmesebb használatot kapunk majd a mindennapokra.
A modell bő száz kilogrammal könnyebb, mint az SLS, amire azért is volt szükség, mert a biturbó a számokat figyelembe vége gyengébben muzsikál az elődjénél. Ettől függetlenül szépen néz ki és jól dolgozik a 462 lóerős V8-as, amelynek maximális nyomatéka 600 Nm lett, és amivel változattól függően szerény 3,8-4 másodperc alatt érhető a 100 kilométer per órás sebesség.
Az alapváltozatnak 304, a GT S-nek 310 kilométer per óra a végsebessége, amivel azért szépen lehet száguldozni ott, ahol engedik (leginkább Németországban). Bár mindezek combos teljesítménynek hatnak, a kocsi fogyasztása még a megfizethető 9,3 literes szinten maradt; persze egy dinamikusabb vezetésnél azért ne lepődjünk meg, ha felkúszik az a bizonyos mutató.


TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC on dyno


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition chiptuning

550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon a BMW F87 M2 Competition.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Audi A6 C8 45TDI 231LE optimalizálás

Audi A6 C8 45TDI optimalizálás

Az elért tényleges teljesítmény- és nyomatéknövekedés +96LE, +220Nm, ami teljesen más autóvá varázsolja az Audit.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére