kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


MAHA LPS3000 teljesítménymérő pad

 MAHA teljesítménymérés logoHét év hűséges szolgálat után lecseréltük korábbi Bosch kétkerekes padunkat egy a világ egyik legkorszerűbb összkerekes (4x4 –es) MAHA LPS3000 –es típusú teljesítményvizsgáló próbapadra.

MAHA LPS3000 BMW 530d GT

Miért MAHA LPS3000?
- Európában a legkedveltebb, az LPS3000 a teljesítménymérő padok klasszikusa
- a nagy német autógyárak, mint Audi, Porsche, Mercedes hitelesnek tekintik az LPS 3000 méréseit. Az AMG GMBH kizárólag a MAHA (LPS3000, vagy MSR500/1000/1050) padon mért autókat tekinti tárgyalási alapnak, a teljesítményhiányos autók reklamációjánál
- az ikergörgőknek köszönhetően gyors, pontos mérést ad, nagy teljesítményű- és versenyautókat egyaránt mérhetünk vele
- jövő-biztos: az újabb, érzékenyebb, bonyolultabb összkerékhajtású rendszerrel rendelkező autókat is mérhetjük vele, például új generációs BMW X-Drive, egyéb, újabb haldex típusú hajtások.
- precíz, német méréstechnika, robosztus felépítés, alaposan átgondolt, hosszú éveken át fejlesztett, ipari, műhelyszintű és motorsportbeli igényeket egyaránt kielégítő, komoly szervizhálózattal rendelkező remekmű
- híres, nagy tuningcégek (ABT, Superchips, Hamann, MTM, PP Performance, stb.) is ilyen padot használnak
- a német autós írott és elektronikus médiában szereplő tesztméréseket is MAHA LPS3000-es padon végzik

MAHA LPS3000 mérési diagram MAHA LPS3000 mérési diagram 2

A pontos, precíz mérések érdekében különösen a nagyobb teljesítményű, nagy légigényű autóknál szükség van a friss levegő bevezetésére valamint a motor és kipufogórendszer által termelt hő elvezetésére. (A füstgáz elvezetést külön elszívó rendszer végzi.) Ennek érdekében építettük meg mind friss levegő beszívás, mind meleg levegő elszívás oldalon a 2 x 25000 m3/óra légmennyiséget szállító 2 x 3m hosszú kulisszás hangcsillapítóval ellátott légtechnikai rendszert, amely komolyabb teljesítményű utcai és versenyautók mérésekor is közel állandó hőmérsékleten tudja tartani a mérőhelyiséget, valamint biztosítja a (légmennyiség szempontjából a keletkezett hő elvezetésének töredék részét kitevő) motorok légigényét. A 2 db termetes kulisszás hangcsillapítónak köszönhetően a műhely hangszigetelését követően a mérés kívülről alig hallható, szinte semmilyen zaj nem terheli a környezetet. A szigetelés tűz- és hőálló anyagból készült.

Az LPS 3000 a normál teljesítményméréskor rögzített teljesítmény, nyomaték, fordulatszám, sebesség, és egyéb mérési értékeken kívül számos terhelés-szimulációs diagnosztikai lehetőséget kínál.   
Legfontosabb jellemzők és újdonságok:
-    Tengelyenként akár 800LE feletti teljesítmény mérése 300km/h-ig.
-    Terhelés szimuláció végzése (állandó húzóerő, állandó sebesség, állandó fordulatszám, menet szimuláció), motorteljesítmény, nyomaték, rugalmasság mérése, tachograf (km óra) ellenőrzése.
-    környezetmodullal mérhetjük, a teljesítménymérés alatt rögzíthetjük a következőket: két különböző nyomásértéket (pl. turbónyomás), olajhőmérséklet, környezeti hőmérséklet, légnyomás, légnedvesség, szívó levegő hőmérséklet, kipufogógáz hőmérséklet, OBD -n kapott adatok (pl. intercooler/szívócső hőmérséklet, feltöltő nyomás, beszívott levegő mennyiség, lambda, gyújtásszög)
-    Akár 2 m – 3,36 m –es tengelytávval rendelkező autók mérése
-    Benzines füstgázelemzőt és diesel füstölésmérőt is csatlakoztathatunk a mérés alatt.


A 2013 decemberében kezdett mérőhely kialakítása, üzembe helyezése, átépítése, hangszigetelés, friss levegő befúvás, meleg levegő elszívás, kipufogógáz elszívás kialakítása, beüzemelése igen hosszú, kitartó munka gyümölcse.
Az eddigi fél éves használat alatt nagyon megszerettük az LPS3000 -et, a mérőeszköz kiválóan, megbízhatóan működik.

Külön köszönet a Dyno On The Way és a Profituning csapatának a teljesítménymérő pad üzembe helyezéséért!



TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

BMW G29 Z4 M40i 340LE chiptuning optimalizálás

BMW G29 Z4 M40i 340LE

Stage 2 szoftverünkkel 462 lóerőt és 623 Nm-t értünk el

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC on dyno


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition chiptuning

550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon a BMW F87 M2 Competition.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére