kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS SHOP GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


MAHA LPS3000 teljesítménymérő pad

 MAHA teljesítménymérés logoHét év hűséges szolgálat után lecseréltük korábbi Bosch kétkerekes padunkat egy a világ egyik legkorszerűbb összkerekes (4x4 –es) MAHA LPS3000 –es típusú teljesítményvizsgáló próbapadra.

MAHA LPS3000 BMW 530d GT

Miért MAHA LPS3000?
- Európában a legkedveltebb, az LPS3000 a teljesítménymérő padok klasszikusa
- a nagy német autógyárak, mint Audi, Porsche, Mercedes hitelesnek tekintik az LPS 3000 méréseit. Az AMG GMBH kizárólag a MAHA (LPS3000, vagy MSR500/1000/1050) padon mért autókat tekinti tárgyalási alapnak, a teljesítményhiányos autók reklamációjánál
- az ikergörgőknek köszönhetően gyors, pontos mérést ad, nagy teljesítményű- és versenyautókat egyaránt mérhetünk vele
- jövő-biztos: az újabb, érzékenyebb, bonyolultabb összkerékhajtású rendszerrel rendelkező autókat is mérhetjük vele, például új generációs BMW X-Drive, egyéb, újabb haldex típusú hajtások.
- precíz, német méréstechnika, robosztus felépítés, alaposan átgondolt, hosszú éveken át fejlesztett, ipari, műhelyszintű és motorsportbeli igényeket egyaránt kielégítő, komoly szervizhálózattal rendelkező remekmű
- híres, nagy tuningcégek (ABT, Superchips, Hamann, MTM, PP Performance, stb.) is ilyen padot használnak
- a német autós írott és elektronikus médiában szereplő tesztméréseket is MAHA LPS3000-es padon végzik

MAHA LPS3000 mérési diagram MAHA LPS3000 mérési diagram 2

A pontos, precíz mérések érdekében különösen a nagyobb teljesítményű, nagy légigényű autóknál szükség van a friss levegő bevezetésére valamint a motor és kipufogórendszer által termelt hő elvezetésére. (A füstgáz elvezetést külön elszívó rendszer végzi.) Ennek érdekében építettük meg mind friss levegő beszívás, mind meleg levegő elszívás oldalon a 2 x 25000 m3/óra légmennyiséget szállító 2 x 3m hosszú kulisszás hangcsillapítóval ellátott légtechnikai rendszert, amely komolyabb teljesítményű utcai és versenyautók mérésekor is közel állandó hőmérsékleten tudja tartani a mérőhelyiséget, valamint biztosítja a (légmennyiség szempontjából a keletkezett hő elvezetésének töredék részét kitevő) motorok légigényét. A 2 db termetes kulisszás hangcsillapítónak köszönhetően a műhely hangszigetelését követően a mérés kívülről alig hallható, szinte semmilyen zaj nem terheli a környezetet. A szigetelés tűz- és hőálló anyagból készült.

Az LPS 3000 a normál teljesítményméréskor rögzített teljesítmény, nyomaték, fordulatszám, sebesség, és egyéb mérési értékeken kívül számos terhelés-szimulációs diagnosztikai lehetőséget kínál.   
Legfontosabb jellemzők és újdonságok:
-    Tengelyenként akár 800LE feletti teljesítmény mérése 300km/h-ig.
-    Terhelés szimuláció végzése (állandó húzóerő, állandó sebesség, állandó fordulatszám, menet szimuláció), motorteljesítmény, nyomaték, rugalmasság mérése, tachograf (km óra) ellenőrzése.
-    környezetmodullal mérhetjük, a teljesítménymérés alatt rögzíthetjük a következőket: két különböző nyomásértéket (pl. turbónyomás), olajhőmérséklet, környezeti hőmérséklet, légnyomás, légnedvesség, szívó levegő hőmérséklet, kipufogógáz hőmérséklet, OBD -n kapott adatok (pl. intercooler/szívócső hőmérséklet, feltöltő nyomás, beszívott levegő mennyiség, lambda, gyújtásszög)
-    Akár 2 m – 3,36 m –es tengelytávval rendelkező autók mérése
-    Benzines füstgázelemzőt és diesel füstölésmérőt is csatlakoztathatunk a mérés alatt.


A 2013 decemberében kezdett mérőhely kialakítása, üzembe helyezése, átépítése, hangszigetelés, friss levegő befúvás, meleg levegő elszívás, kipufogógáz elszívás kialakítása, beüzemelése igen hosszú, kitartó munka gyümölcse.
Az eddigi fél éves használat alatt nagyon megszerettük az LPS3000 -et, a mérőeszköz kiválóan, megbízhatóan működik.

Külön köszönet a Dyno On The Way és a Profituning csapatának a teljesítménymérő pad üzembe helyezéséért!



TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

Mazda 6 2,0 CD 140LE chiptuning

Mazda 6 2,0 CD 140LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 171LE, 396Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W251 R300 CDI 190LE chiptuning

Mercedes W251 R 300 CDI chiptuning


Autokorbel chiptuning: 257LE, 552Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Octavia III 1,8 TSI 180LE chiptuning

Skoda Octavia III 1,8 TSI 180LE 2 chiptuning


Autokorbel chiptuning: 238LE, 361Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW CC 2,0 TDI CR 184LE chiptuning

VW CC 2,0 TDI CR 184LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 222LE, 426Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F30 330d 258LE chiptuning_

BMW F30 330d 258LE chiptuning 2


Autokorbel chiptuning: 326LE, 660Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Audi A6 C7 3,0 BiTDI 313LE chiptuning

Audi A6 C7 3,0 BiTDI 313LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 366LE, 777Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Ford Focus 2,0 TDCI 115LE chiptuning

Ford Focus 2,0 TDCI 115LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 171LE, 355Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW T5 2,5 TDI PD 174LE chiptuning

VW T5 2,5 TDI 174LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 202LE, 452Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Audi A4 B8 2,0 TFSI 225LE chiptuning

Audi A4 B8 2,0 TFSI 225LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 318LE, 446Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W212 E350 CDI 231LE chiptuning

Mercedes W212 E350 CDI 231LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 280LE, 671Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére