Ford S-max 2,0 EcoBlue 150LE programozásGyárilag épp
elfogadható a nyomaték (370Nm, 373Nm mért érték), de fent elfogy
a teljesítmény, nem érdemes 3000 fölé pörgetni, mert úgy sem
történik semmi – hangzott a tulajdonos tapasztalata - a 150LE
(154LE mért érték) -s 2,0 EcoBlue (1995 cm3) gázolajos motoros
S-max egy szoftveresen fojtott modell. Ahogy azt már a korábbi
modelleknél megszokhattuk, ebből is létezik egy 190LE -s változat,
ami teljesen megegyezik hardveresen a butított testvérével.
A manuális váltóval konfigurált 150LE-s S-max-on a gyári 190LE-s Ford szoftver programozása után 189LE, 410Nm értékeket mértünk. (Hivatalosan 400Nm a nyomatéka az erősebb modellnek.)
Ezzel a beállítással már elfogadhatóan vezethető a közel két tonnás autó. A SID212-es motorvezérlőre egyelőre jelenleg ez a megoldás az egyetlen, a hagyományos chiptuninggal később tovább növelhetjük a teljesítményt és nyomatékot, amikor az is elérhető lesz. (Tuningbox nem jöhet szóba).
Ez a motor, az S-max-okban 2020 szeptemberétől érhető el, de más modellekben is szerepel, pl.: Mondeo, Kuga, Galaxy, Focus, Edge. Ha érdekel a munkánk, szeretettel várunk egy tuning erejéig, vagy ha csak teljesítménymérést szeretnél, keress bizalommal üzletünkben, facebook oldalunkon, emailen, vagy telefonon! Ha tetszik a munkánk, kövesd oldalunkat és lájkolj minket! TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. ![]() ![]() Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
![]() ![]() VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás![]() ![]() ![]() Audi A6 C8 45TDI 231LE optimalizálás
![]() ![]() |