kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


BMW Z4 2,5si chiptuning (E85, 218LE)

BMW Z4 2,5si chiptuning (E85, 218LE)

Egy E85-ös BMW Z4 2,5si (218LE) járt nálunk chiptuningon. Az első generációs Z4-es ráncfelvarrott változata az akkoriban teljesen új fejlesztésű N52-es motort kapta, amely az N54-es utóda.
A fejlesztésekben úttörő szerepet játszott a változó szelep vezérlés mind a szívó, mind a kipufogó oldalon (dupla VANOS), amivel a szelepek nyitási és zárási idejét tudják változtatni, valamint a teljesen változtatható szelepemelés (VALVETRONIC), amellyel a beszívott levegő mennyiségét tudják változtatni. Ez a második generációs VALVETRONIC 7000-es maximális fordulatszámot bír. A új fejlesztésnek köszönhetően már nincs (teljesen) szükség fojtószelepre, a beszívott levegő mennyiségének szabályzását a VALVETRONIC vette át. A változtatható szelepemelés 0,25mm és 9,8mm között állítható. A szelepemelés változtatását egy precíz mechanika végzi, melynél egy excenter tengelyt állít egy motor, ami a motorvezérlő elektronikától kapja a parancsot. A fojtószelepet meghagyták, de funkciója jóformán csak vészüzemmód esetén van.
A közvetlen szívásvezérlés miatt az áramlási veszteségek csökkentek, emellett a magasabb beszívott levegő-sebesség jobb keverékképzést eredményez.
Kézzelfogható előnyei az N52-es motornak a fojtószelepes elődökhöz képest, a jóval közvetlenebb gázreakció, valamint az alacsonyabb fogyasztás és jobb környezetvédelmi értékek.
Ezek mellett az elődmotorhoz képest kb. 10kg-val könnyebb és kb. 20kW-al erősebb.
Eredeti állapotban 212LE, 251Nm-t mértünk. A módosítás után 223LE, 271Nm lett az eredmény. Az autó még nyomatékosabb, dinamikusabb és takarékosabb lett.
A nyomatékgörbe (folytonos és pontozott barna) egyenetlensége a szívó motoroknál megszokott, mindössze 20-25Nm. A grafikonon erősen nagyítva látszódik, mivel a skálázás nem 0-tól, hanem 210-től indul.

BMW Z4 2,5si teljesítménymérés grafikon

TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC on dyno


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition chiptuning

550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon a BMW F87 M2 Competition.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Audi A6 C8 45TDI 231LE optimalizálás

Audi A6 C8 45TDI optimalizálás

Az elért tényleges teljesítmény- és nyomatéknövekedés +96LE, +220Nm, ami teljesen más autóvá varázsolja az Audit.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére