kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS SHOP GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


BMW Z4 2,5si chiptuning (E85, 218LE)

BMW Z4 2,5si chiptuning (E85, 218LE)

Egy E85-ös BMW Z4 2,5si (218LE) járt nálunk chiptuningon. Az első generációs Z4-es ráncfelvarrott változata az akkoriban teljesen új fejlesztésű N52-es motort kapta, amely az N54-es utóda.
A fejlesztésekben úttörő szerepet játszott a változó szelep vezérlés mind a szívó, mind a kipufogó oldalon (dupla VANOS), amivel a szelepek nyitási és zárási idejét tudják változtatni, valamint a teljesen változtatható szelepemelés (VALVETRONIC), amellyel a beszívott levegő mennyiségét tudják változtatni. Ez a második generációs VALVETRONIC 7000-es maximális fordulatszámot bír. A új fejlesztésnek köszönhetően már nincs (teljesen) szükség fojtószelepre, a beszívott levegő mennyiségének szabályzását a VALVETRONIC vette át. A változtatható szelepemelés 0,25mm és 9,8mm között állítható. A szelepemelés változtatását egy precíz mechanika végzi, melynél egy excenter tengelyt állít egy motor, ami a motorvezérlő elektronikától kapja a parancsot. A fojtószelepet meghagyták, de funkciója jóformán csak vészüzemmód esetén van.
A közvetlen szívásvezérlés miatt az áramlási veszteségek csökkentek, emellett a magasabb beszívott levegő-sebesség jobb keverékképzést eredményez.
Kézzelfogható előnyei az N52-es motornak a fojtószelepes elődökhöz képest, a jóval közvetlenebb gázreakció, valamint az alacsonyabb fogyasztás és jobb környezetvédelmi értékek.
Ezek mellett az elődmotorhoz képest kb. 10kg-val könnyebb és kb. 20kW-al erősebb.
Eredeti állapotban 212LE, 251Nm-t mértünk. A módosítás után 223LE, 271Nm lett az eredmény. Az autó még nyomatékosabb, dinamikusabb és takarékosabb lett.
A nyomatékgörbe (folytonos és pontozott barna) egyenetlensége a szívó motoroknál megszokott, mindössze 20-25Nm. A grafikonon erősen nagyítva látszódik, mivel a skálázás nem 0-tól, hanem 210-től indul.

BMW Z4 2,5si teljesítménymérés grafikon

TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

Mazda 6 2,0 CD 140LE chiptuning

Mazda 6 2,0 CD 140LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 171LE, 396Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W251 R300 CDI 190LE chiptuning

Mercedes W251 R 300 CDI chiptuning


Autokorbel chiptuning: 257LE, 552Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Octavia III 1,8 TSI 180LE chiptuning

Skoda Octavia III 1,8 TSI 180LE 2 chiptuning


Autokorbel chiptuning: 238LE, 361Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW CC 2,0 TDI CR 184LE chiptuning

VW CC 2,0 TDI CR 184LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 222LE, 426Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F30 330d 258LE chiptuning_

BMW F30 330d 258LE chiptuning 2


Autokorbel chiptuning: 326LE, 660Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Audi A6 C7 3,0 BiTDI 313LE chiptuning

Audi A6 C7 3,0 BiTDI 313LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 366LE, 777Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Ford Focus 2,0 TDCI 115LE chiptuning

Ford Focus 2,0 TDCI 115LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 171LE, 355Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW T5 2,5 TDI PD 174LE chiptuning

VW T5 2,5 TDI 174LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 202LE, 452Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Audi A4 B8 2,0 TFSI 225LE chiptuning

Audi A4 B8 2,0 TFSI 225LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 318LE, 446Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W212 E350 CDI 231LE chiptuning

Mercedes W212 E350 CDI 231LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 280LE, 671Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére