kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


BMW M235i Racing: Félelmetes látvány a pályán

BMW M235i chiptuning

Az F22 M235i (és F20 M135i) -n Autokorbel chiptuninggal, a motorvezérlő elektronika tiszta, szoftveres átprogramozásával elérhető teljesítmény és nyomaték: 410LE, 570Nm.
Figyelem, ez nem tuningbox!


Idén márciusban kezdték el forgalmazni a BMW kis kupéját, és a tuningcsászárok nem sokáig vacakoltak, jöttek szép számmal a különböző változatok, amik szépek és erősek lettek; szinte idáig érződig az olajos izzadtságszag, amit a kipufogó áraszt magából minden gázfröccsnél.
A csúcsmodell M235i igyekezett mindent felvonultatni, amivel még izmosabb és még exkluzívabb lehet a modell: a mechanikus, részlegesen önzáró differenciálmű mellett például dinamikus fék és persze a soros hathengeres turbómotor is van a listán; 2979 köbcenti, 326 lóerő, 450 Nm, valamint öt másodperc alatt elérhető 100 km/h. Valószínűleg nem sok vásárló szívét terheli meg a 8,1 literes fogyasztás sem, hiszen a 250 kilométeres végsebességet sem adják teljesen ingyen.
Tulajdonságai alapján az M235i kiválóan alkalmas arra, hogy versenyautó készüljön belőle, ezért már a piacra kerülés előtt bejelentették a Racing névvel dolgozó vad ringváltozatot, amit potom 60 ezer euróért lehet beújítani.
A tuningváltozat egyik előnye, hogy bár soknak tűnik ez a szűk 20 millió forint, de a pénzünkért cserébe mást már nem kell tennünk, csak tankolni és gázt adni, ha egy adrenalintól túlfűtött napra vágyunk a pályán.
Az utcai változatot homológ bukóketreccel, mechanikus önzáró differenciálművel és versenytankkal egészítették ki, a végeredmény pedig még a legkeményebb rajongók szívét ellágyítja. Az elektronikus menetstabilizálók kiiktathatóak, a sorhatos turbómotor kapott pár extra lóerőt, és a külsőt is megspékelték néhány combos látványelemmel. A megtestesült erőt látjuk magunk előtt.
Az M235i Racinget a legzúzósabb BMW-nek aposztrofálják, amit közút helyett egyértelműen a pályára terveztek, ahol minden előnyét ki lehet élvezni. Vétek ezzel nemcsak a magyar, de a német kis utcákba is begurulni, hiszen itt nem használható ki egy ilyen nagy teljesítményű élményautó.
A Racing ősatyja, a nem kevésbé izmos M235i viszont már tökéletesen alkalmas a hétvégi horvát tengerpartos, balatoni vagy épp osztrák síparadicsomos kiruccanáshoz: ketten a világ ellen, férfiasan, csábító hozzáállással.




TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC on dyno


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition chiptuning

550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon a BMW F87 M2 Competition.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Audi A6 C8 45TDI 231LE optimalizálás

Audi A6 C8 45TDI optimalizálás

Az elért tényleges teljesítmény- és nyomatéknövekedés +96LE, +220Nm, ami teljesen más autóvá varázsolja az Audit.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére