kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS SHOP GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e chiptuning


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény, +70LE, +98Nm (Gyárilag 433LE, 570Nm).


A váltóharangba integrált szinkron villamos gép (113LE 3170/min, 265Nm 100-2500/min) lehetővé teszi a három literes sorhatos benzinessel (286LE 5000-6000/min, 450Nm 1500-3000/min) történő együtt mérést a teljesítménymérőpadon. Hivatalosan a rendszerteljesítmény 394LE, 600Nm. 

Sokakban felmerül a kérdés, hogy hogy is jön ez ki, mert a 113Le + 286LE ≠ 394LE, illetve 265Nm + 450Nm ≠ 600Nm. A különbség abból adódik, hogy nem ugyanazon a fordulatszámon éri el a villamos gép és benzines motor a maximális teljesítményét, illetve a nyomatékát, valamint ha a benzin motor is hajt, nem minden tartományban a teljes nyomatékán üzemel a szinkron motor.

Teljesítménymérőpadon mérve viszont kapunk egy valós rendszerteljesítményt és nyomatékot, ami 433LE, 570Nm volt. Többszöri ismételt mérés után is stabilan hozza ezt az eredményt.

Ugyanez a B58B30 sorhatos motor a 40i modellben 340LE-t, 450Nm-t teljesít. Itt szoftveresen van visszafojtva, amit a tuningnál szépen ki is tudunk használni. 


A végeredmény 503LE, 668Nm (differencia: +70Le, +98Nm), melyet a sorhatos benzinmotoron tudtunk elérni, a villamos gép paramétereihez nem nyúltunk.


A maximális sebesség korlátozót (V-max) kikapcsoltuk, a műszerfal sportkijelzőjének skálázását is igazítottuk a megnövekedett teljesítménynek, valamint nyomatéknak megfelelően.


A programozást a vezérlő elektronika felnyitása nélkül végezzük.


Ha érdekel a munkánk, szeretettel várunk egy tuning erejéig, vagy ha csak teljesítménymérést szeretnél, keress bizalommal üzletünkben, Facebook oldalunkon, Email -en, vagy telefonon!

Ha tetszik a munkánk, kövesd oldalunkat és lájkolj minket!


BMW G11 745e chiptuning diagram


TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

Audi A6 C8 45TDI 231LE optimalizálás

Audi A6 C8 45TDI optimalizálás

Az elért tényleges teljesítmény- és nyomatéknövekedés +96LE, +220Nm, ami teljesen más autóvá varázsolja az Audit.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Ford S-max 2,0 EcoBlue 150LE programozás

Ford S-max 2,0EcoBlue SID212 chiptuning

Gyárilag épp elfogadható volt a nyomaték, de fent elfogyott a teljesítmény - Segítettünk rajta

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Škoda Octavia IV 2,0TDI EVO 150LE DTTA DSG7

Chiptuning Skoda Octavia IV 2.0TDI EVO 150LE


Az új EVO motorban nagyon sok tartalék rejlik...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mazda 6 2,0 CD 140LE chiptuning

Mazda 6 2,0 CD 140LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 171LE, 396Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W251 R300 CDI 190LE chiptuning

Mercedes W251 R 300 CDI chiptuning


Autokorbel chiptuning: 257LE, 552Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Octavia III 1,8 TSI 180LE chiptuning

Skoda Octavia III 1,8 TSI 180LE 2 chiptuning


Autokorbel chiptuning: 238LE, 361Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW CC 2,0 TDI CR 184LE chiptuning

VW CC 2,0 TDI CR 184LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 222LE, 426Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F30 330d 258LE chiptuning_

BMW F30 330d 258LE chiptuning 2


Autokorbel chiptuning: 326LE, 660Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Audi A6 C7 3,0 BiTDI 313LE chiptuning

Audi A6 C7 3,0 BiTDI 313LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 366LE, 777Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére