kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS SHOP GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


BMW F80 M3

BMW F80 M3 chiptuning

Az új 3-as BMW-család leggyorsabb tagja könnyebb, gyorsabb, takarékosabb és erősebb lett, ráadásul nemcsak az utakon, hanem a versenypályán is odateszi magát kérdés és habozás nélkül.
A közel harmincéves múlttal büszkélkedő modell rendkívül sokat tett azért, hogy a BMW ma az legyen, ami, és a márka egy minden tekintetben fantasztikus új generációval hálálta meg azt a sok jót, amit tőle kapott. Az igazi sportos vezetési élmény egyik szinonimájának is tekinthető M3 volt ugyanis az, ami csodás kezelhetőségének és erős motorjának köszönhetően megalapozta a bajorok izmos imidzsét. Nehéz ugyanis ebbe a művészi csodába belekötni, és még az is áhítattal figyeli, aki amúgy nem szívleli a márkát.
A 3-as BMW sportos változata idén kapta meg az ötödik családtagot Florian Nissl dizájner és Ulrich Ernst motortervező hathatós közreműködésével: az F80-as kódnéven futó M3 alatt ráadásul ettől a pillanattól kezdve a müncheni központban már a limuzinváltozatot fogják érteni; a kupéra ugyanis ráaggatták a hasonló tulajdonságokkal bíró M4 elnevezést.
A megújulás persze azzal járt, hogy a BMW mérnökei felforgattak mindent; a hétfokozatú duplakuplung segítségével a hathengeres dupla turbós háromliteres motor kiválóan működik az utcai sportautóban, és a 430 lóerőhöz olyan iszonyatos nyomaték társul, hogy elhinni is nehéz. Az S55-ös motor könnyű, és mivel kevésbé terheli az első tengelyt, ezért az autó hátulja stabil marad, vagyis a hasonló típusukra néha sajnálatosan jellemző nincs hullámzás. A gyorsításokat 550 Nm-es nyomaték támogatja, a futómű kényelmes, a karbon-kerámia fékek remekül dolgoznak, és a kicsikét egészen 7600-ig meg lehet pörgetni.
A 100 km/h 4,1 másodperc alatt elérhető, az Euro 6-os 8,3 literes átlagfogyasztással pedig biztosan nem eszi ki annak a pénztárcáját, akinek futja a modellre. A belső kényelmes és elegáns megoldásokat takar: a vezető ülése a szokásoknak megfelelően alacsony pozícióban, az elektromos szervokormány pedig három állásban is keményíthető.
Összefoglalva: az M3 tökéletes útitárs, ha combos vezetési élményre vágyunk.

TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Audi A6 C8 45TDI 231LE optimalizálás

Audi A6 C8 45TDI optimalizálás

Az elért tényleges teljesítmény- és nyomatéknövekedés +96LE, +220Nm, ami teljesen más autóvá varázsolja az Audit.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Ford S-max 2,0 EcoBlue 150LE programozás

Ford S-max 2,0EcoBlue SID212 chiptuning

Gyárilag épp elfogadható volt a nyomaték, de fent elfogyott a teljesítmény - Segítettünk rajta

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Škoda Octavia IV 2,0TDI EVO 150LE DTTA DSG7

Chiptuning Skoda Octavia IV 2.0TDI EVO 150LE


Az új EVO motorban nagyon sok tartalék rejlik...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mazda 6 2,0 CD 140LE chiptuning

Mazda 6 2,0 CD 140LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 171LE, 396Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W251 R300 CDI 190LE chiptuning

Mercedes W251 R 300 CDI chiptuning


Autokorbel chiptuning: 257LE, 552Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére