kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS SHOP GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


BMW F80/82 M3/M4 431LE

Képünkön az új M3-as motortere (S55)
BMW F80/82 M3/M4 431LE Autokorbel cikk

Az új S55-ös hathengeres turbómotor egy remekmű. Mindenben felülmúlja az előd V8-as szívómotorját, de főleg nyomatékban tiporja el azt. Az N55-ös motorhoz gyakorlatilag semmi köze, még a blokk sem azonos. Ez teljes egészében a BMW M részelegében készült Ulrich Ernst irányítása alatt. Ebben a motorban benne van minden, a pincétől a plafonig húz, bármikor visszalépünk a gázra késlekedés (turbólyuk) nélkül folytatódik a vágta. Az S55 bi-turbó motor. Az első három és a hátsó három henger is kapott egy-egy kisebb méretű tökéletesített feltöltőt. A motor belsejében kovácsolt főtengelyt és hajtókarokat találunk. A magnézium karterben az olajrendszert úgy alakították ki, hogy sem a hosszanti sem pedig a kereszt irányú erők ne okozzanak problémát. Irgalmatlan hőt termel, ezért az autó orrában öt darab hűtő található. Az intercooler folyadék hűtéses, méretét tekintve nem túl nagy, ellenben irtózatos hatékonysággal teszi a dolgát, és természetes külön vízköre van külön elektromos vízpumpával, de még a turbók csapágyait is külön vízkörrel hűtik. Úgy tűnik az M GmbH-nál sikerült megalkotniuk a tökéletes motort.

BMW F80/82 M3/M4 Autokorbel cikk motor

A DKG váltóra sem lehet panaszt tenni. Tud a háttérben észrevétlenül dolgozni, de tud minden finomságot félretéve eszméletlen tempóban sebességet váltani, közben pedig a 0-tól 100 százalékig záró M-differenciálmű igyekszik levinni a talajra a hajtóerőt. Ennél a BMW-nél ez nem egyszerű dolog, bármikor képes vastag fekete és drága csíkot húzni az aszfaltra. Éppen ezért ez az autó értő kezek közé való, főleg ha a DSC teljesen ki van kapcsolva. 

A Nürburgring Nordschleife-n 7:52 perc alatt ért körbe ami kiugró érték a kategóriájában.
Érdekesség képen a Hockenheimring rövid pályáját 1:28,8 perc alatt teljesítette ami még az M5-ös idejénél is jobb.

Képünkön az M3-as vall képességeiről. Az erről szóló cikket itt olvashatja. 
BMW F80/82 M3/M4 Autokorbel cikk

Az új M3-as kifejlesztésében azt tartották a legfontosabbnak, hogy visszatérjenek a régi modellek könnyed irányíthatóságához, a vezetés élményéhez, amihez bődületes erőt párosítottak. Sok kritika érte az előző generációs M3-at, hogy hiába a fenomenális V8-as motor, sajnos kezdett „elpuhulni”. Ott volt például az E46 M3 CSL, amit a mai napig etalonnak tekintenek minden értelemben. Ezért az új inkább annak az utódjának tekinthető mint sem az E90-es modellének. A mérnököknek az Euro 6-os normával együtt képesek voltak olyan gázreakcióval és hang élménnyel elkápráztatni a közönséget, ami párját ritkítja ebben a kategóriában. Ezt az autót mindenhol átjárják a súlycsökkentést elősegítő módszerek. Karbonszálas tető, üvegszálas és karbonszálas csomagtértető, alumínium motorháztető és első sárvédők, nem beszélve a szénszálas kardántengelyről a könnyű felnikről, a könnyített első és hátsó futóműről vagy a kiváló műanyagvázas Recaro-sportülésekről.

TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

Mazda 6 2,0 CD 140LE chiptuning

Mazda 6 2,0 CD 140LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 171LE, 396Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W251 R300 CDI 190LE chiptuning

Mercedes W251 R 300 CDI chiptuning


Autokorbel chiptuning: 257LE, 552Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Octavia III 1,8 TSI 180LE chiptuning

Skoda Octavia III 1,8 TSI 180LE 2 chiptuning


Autokorbel chiptuning: 238LE, 361Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW CC 2,0 TDI CR 184LE chiptuning

VW CC 2,0 TDI CR 184LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 222LE, 426Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F30 330d 258LE chiptuning_

BMW F30 330d 258LE chiptuning 2


Autokorbel chiptuning: 326LE, 660Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Audi A6 C7 3,0 BiTDI 313LE chiptuning

Audi A6 C7 3,0 BiTDI 313LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 366LE, 777Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Ford Focus 2,0 TDCI 115LE chiptuning

Ford Focus 2,0 TDCI 115LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 171LE, 355Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW T5 2,5 TDI PD 174LE chiptuning

VW T5 2,5 TDI 174LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 202LE, 452Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Audi A4 B8 2,0 TFSI 225LE chiptuning

Audi A4 B8 2,0 TFSI 225LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 318LE, 446Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W212 E350 CDI 231LE chiptuning

Mercedes W212 E350 CDI 231LE chiptuning


Autokorbel chiptuning: 280LE, 671Nm...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére