kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


BMW F80/82 M3/M4 431LE

Képünkön az új M3-as motortere (S55)
BMW F80/82 M3/M4 431LE Autokorbel cikk

Az új S55-ös hathengeres turbómotor egy remekmű. Mindenben felülmúlja az előd V8-as szívómotorját, de főleg nyomatékban tiporja el azt. Az N55-ös motorhoz gyakorlatilag semmi köze, még a blokk sem azonos. Ez teljes egészében a BMW M részelegében készült Ulrich Ernst irányítása alatt. Ebben a motorban benne van minden, a pincétől a plafonig húz, bármikor visszalépünk a gázra késlekedés (turbólyuk) nélkül folytatódik a vágta. Az S55 bi-turbó motor. Az első három és a hátsó három henger is kapott egy-egy kisebb méretű tökéletesített feltöltőt. A motor belsejében kovácsolt főtengelyt és hajtókarokat találunk. A magnézium karterben az olajrendszert úgy alakították ki, hogy sem a hosszanti sem pedig a kereszt irányú erők ne okozzanak problémát. Irgalmatlan hőt termel, ezért az autó orrában öt darab hűtő található. Az intercooler folyadék hűtéses, méretét tekintve nem túl nagy, ellenben irtózatos hatékonysággal teszi a dolgát, és természetes külön vízköre van külön elektromos vízpumpával, de még a turbók csapágyait is külön vízkörrel hűtik. Úgy tűnik az M GmbH-nál sikerült megalkotniuk a tökéletes motort.

BMW F80/82 M3/M4 Autokorbel cikk motor

A DKG váltóra sem lehet panaszt tenni. Tud a háttérben észrevétlenül dolgozni, de tud minden finomságot félretéve eszméletlen tempóban sebességet váltani, közben pedig a 0-tól 100 százalékig záró M-differenciálmű igyekszik levinni a talajra a hajtóerőt. Ennél a BMW-nél ez nem egyszerű dolog, bármikor képes vastag fekete és drága csíkot húzni az aszfaltra. Éppen ezért ez az autó értő kezek közé való, főleg ha a DSC teljesen ki van kapcsolva. 

A Nürburgring Nordschleife-n 7:52 perc alatt ért körbe ami kiugró érték a kategóriájában.
Érdekesség képen a Hockenheimring rövid pályáját 1:28,8 perc alatt teljesítette ami még az M5-ös idejénél is jobb.

Képünkön az M3-as vall képességeiről. Az erről szóló cikket itt olvashatja. 
BMW F80/82 M3/M4 Autokorbel cikk

Az új M3-as kifejlesztésében azt tartották a legfontosabbnak, hogy visszatérjenek a régi modellek könnyed irányíthatóságához, a vezetés élményéhez, amihez bődületes erőt párosítottak. Sok kritika érte az előző generációs M3-at, hogy hiába a fenomenális V8-as motor, sajnos kezdett „elpuhulni”. Ott volt például az E46 M3 CSL, amit a mai napig etalonnak tekintenek minden értelemben. Ezért az új inkább annak az utódjának tekinthető mint sem az E90-es modellének. A mérnököknek az Euro 6-os normával együtt képesek voltak olyan gázreakcióval és hang élménnyel elkápráztatni a közönséget, ami párját ritkítja ebben a kategóriában. Ezt az autót mindenhol átjárják a súlycsökkentést elősegítő módszerek. Karbonszálas tető, üvegszálas és karbonszálas csomagtértető, alumínium motorháztető és első sárvédők, nem beszélve a szénszálas kardántengelyről a könnyű felnikről, a könnyített első és hátsó futóműről vagy a kiváló műanyagvázas Recaro-sportülésekről.

TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC on dyno


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition chiptuning

550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon a BMW F87 M2 Competition.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Audi A6 C8 45TDI 231LE optimalizálás

Audi A6 C8 45TDI optimalizálás

Az elért tényleges teljesítmény- és nyomatéknövekedés +96LE, +220Nm, ami teljesen más autóvá varázsolja az Audit.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére