kapcsolat Segíthetünk? +36 30 972 7809
GALÉRIA RÓLUNK HÍREK ELÉRHETŐSÉG

Autokorbel chiptuning főoldal CHIPTUNING-TÍPUSOK RÉSZECSKESZŰRŐ-KIKÓDOLÁS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS GY.I.K

autokorbel chiptuning

ÉLET-KÉPEK

autokorbel chiptuning #0 autokorbel chiptuning #1 autokorbel chiptuning #2 autokorbel chiptuning #3 autokorbel chiptuning #4 autokorbel chiptuning #5 autokorbel chiptuning #6 autokorbel chiptuning #7 autokorbel chiptuning #8 autokorbel chiptuning #9 autokorbel chiptuning #10 autokorbel chiptuning #11 autokorbel chiptuning #12 autokorbel chiptuning #13 autokorbel chiptuning #14

Még több kép


ÉLET-VIDEÓK

Még több videó


Audi A6 C8 45TDI 231LE optimalizálás

Audi A6 C8 45TDI chiptuning

Az Audi A6 C8 45TDI alapos hangolása után 327LE-t, 710Nm-t értünk el. 

Az aktuális A6 -ban egy 3,0TDI (V6) motor található 45TDI jelöléssel (DDVE motorkóddal), 8-as tiptronic automata váltóval, quattro összkerékhajtással és 48V-os mild-hibrid rendszerrel kombinálva.

A gyárilag hivatalosan 231LE (500Nm) teljesítményű motor hardveresen megegyezik az 50TDI jelölésű 286LE-s, 620Nm-es verzióval, csak szoftveresen van lebutítva. Ennek köszönhetően a 45TDI teljesítményét és nyomatékát az 50TDI tuningolt szintjére tudtuk állítani, mint ha az erősebbikből indultunk volna ki. Ehhez persze az automata váltót is át kellett programozni. 
Gyári állapotban 231LE-t, 490Nm-t mértünk rajta, csak nyomatékban van picike elmaradás a hivatalos értékektől, ami szokásos.
Az elért tényleges teljesítmény- és nyomatéknövekedés +96LE, +220Nm, ami teljesen más autóvá varázsolja az Audit.

Sok ügyfelünk panaszkodott a gyári állapotban (az 50TDI -ken erősebben) jelentkező elindulási problémára - mi szerint ezt késleltetve, illetve picit rángatva teszi - ezen a problémán is sikerült javítani.

A maximális sebesség korlátozót (V-max) is természetesen kikapcsoltuk, ha az autó Németországba téved még jól jön.

A programozásokat a vezérlő elektronikák felnyitása nélkül végezzük.

Ha érdekel a munkánk, szeretettel várunk egy tuning erejéig, vagy ha csak teljesítménymérést szeretnél, keress bizalommal üzletünkben, facebook oldalunkon, emailen, vagy telefonon!
Ha tetszik a munkánk, kövesd oldalunkat és lájkolj minket!

Audi A6 C8 45TDI teljesítménymérés diagram

TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREK

Volvo V40 Cross Country 2,0 T3 152LE optimalizálás

Volvo V40 Cross Coutry 2,0 T3 252LE


Tuningoltunk egy Volvo V40 Cross Countryt 2 literes turbós benzines motorral.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Honda Civic 10. generáció 1,5 VTEC 182LE optimalizálás

Honda Civic 1,5 VTEC on dyno


Az alapos hangolást követően 216 LE, 304 Nm lett a mért eredmény, ami 27 LE és 45 Nm növekedés.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Alfa Romeo Giulia 2,2 Multijet 150LE optimalizálás

Alfa Romo Giulia dyno

A finomhangolásoknak köszönhetően feltételezve a normál és észszerű használatot 224LE-t és  525Nm-t értünk el.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW F87 M2 Competition 410LE optimalizálás

BMW F87 M2 Competition chiptuning

550 lóerőt és 660 Nm-t teljesít padunkon a BMW F87 M2 Competition.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Mercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálás

Mercedes W117 CLA 180 chiptuning


Egy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G01 X3 30d 265LE optimalizálás

BMW G01 X3 30d teljesítménymérés


334Le-t, 712Nm-t hoztunk ki a robosztus X3-ból.



Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálás

Skoda Superb 2,0TSI optimalizálás

Superb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás

VW Passat B8 2,0TDI

191 lóerőt (140 kW) és 430 Nm-t értünk el a 2015-ben nagy fölénnyel az év autójának megválasztott B8-as Volkswagen Passatból.

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére

BMW G11 745e chiptuning

BMW G11 745e


503LE, 668Nm az elért mért rendszerteljesítmény...

Teljes hír...

oldal tetejéreoldal tetejére