Škoda Octavia IV 2,0TDI EVO 150LE DTTA DSG7Škoda Octavia IV 2,0TDI EVO 150LE(110kW) 360Nm DTTA DTTC DSG7 A negyedik generációs Octavia hatalmas, átgondolt, modern családi autó. Sok ötletes dolgot találni benne, sajnos nem csak a mérete, de az ára is hatalmas (lett). Esetünkben elsőkerék-hajtás, hétfokozatú DSG váltó, már az új 2,0 TDI EVO motor (Bosch MD1 motorvezérlő) található benne, ami nagyon halk és takarékos, kettős SRC adagolás jellemzi. Az új EVO motorban nagyon sok tartalék rejlik, már gyári állapotban is igen erős volt, 160LE(117kW)-t, 355Nm-t, (gyári adat: 150LE(110kW), 360Nm) teljesített. Végül stabil és biztonságos beállítás után 201LE(148kW)-vel, 420Nm-el hagyta el a műhelyt, differenciában +41LE(30kW), +65Nm. A maximális sebességkorlátozó (V-max) is természetesen iktatva lett. Ez a 150LE(110kW)-s motor hardveresen teljesen megegyezik a 115LE(85kW)-re, 300Nm-re visszafojtott verzióval, így mindegyikből megközelítőleg ugyanazt lehet kihozni, ami már a 160LE-ről is tekintélyes, a (115LE+)-ről viszont óriási különbség. Ha érdekel a beállításunk, várunk szeretettel egy tuning erejéig, vagy akár teljesítménymérésre! Keress minket bizalommal üzletünkben, facebook oldalunkon, email-ben, vagy telefonon! Ha tetszik a munkánk, kövesd oldalunkat és lájkolj minket! TOVÁBBI CHIPTUNING HÍREKMercedes W117 CLA 180 122LE optimalizálásEgy Kecskeméten készült, gyönyörű Mercedes-Benz CLA 180-ast tuningoltunk. ![]() ![]() Skoda Superb III 2,0 TSI 272LE DSG7 DNUA optimalizálásSuperb-express: 340 lóerő fölé tuningoltuk a praktikus kombi Skoda 2.0 TSI motorját
![]() ![]() VW Passat B8 2.0 TDI 150LE (110kW) optimalizálás![]() ![]() ![]() Audi A6 C8 45TDI 231LE optimalizálás
![]() ![]() Ford S-max 2,0 EcoBlue 150LE programozásGyárilag épp elfogadható volt a nyomaték, de fent elfogyott a teljesítmény - Segítettünk rajta ![]() ![]() |